Cvičení pro ženy

Ne nadarmo se říká, že nejvíc vyčerpává nečinnost. Začít se cvičením můžete kdykoli! Uvidíte, kolik nové energie vám dodá.

Proč bychom měly začít cvičit

1.   Pro zlepšení kondice a skvělý pocit ze sebe sama

Zadýcháváte se už po pár schodech a doběhnout autobus se zdá jako nadlidský výkon? Jakmile na sobě začnete pracovat, brzy pocítíte změnu a budete si zase více věřit. Lepší pocit získáte hned po prvním 30minutovém tréninku, který vám nabízíme zcela zdarma.

2.   Pro formování postavy a redukci váhy

Krásná těla nikdy nejsou zadarmo. Je to dřina, ale vyplatí se. Stačí ubrat pár centimetrů, vyrýsovat ty správné partie a změnu hned zaznamená i vaše okolí. Naše klientky s námi hubnou i 9,5 kg za pouhé 3 měsíce!

3.   Pro bystřejší mysl, zdravý spánek a dostatek energie

Díky lepšímu prokrvení a rozproudění celého těla vám to bude lépe myslet. Budete výkonnější v pracovním i osobním životě. Snáze se vyrovnáte se stresem a dlouhodobě budete mít lepší náladu. Cvičení vám zajistí také zdravý spánek.

4.   Abychom bojovaly proti závažným civilizačním nemocem

Lidé, kteří pravidelně cvičí, bývají méně nemocní. Mají lepší imunitu, jak proti běžným nachlazením a chřipkám, tak i proti závažným onemocněním. Cvičení je výbornou prevencí před problémy oběhového systému, snižuje riziko infarktu myokardu, mozkové příhody nebo cukrovky. A co vás ještě potěší – cvičením oddalujeme stárnutí buněk, zůstaneme proto „déle mladé“.

Ideální schéma cvičení pro ženy

Pro maximální efektivitu byste měla střídat aerobní cvičení s posilováním ve specializovaném fitness pro ženy. Jen stroje navržené na míru dámské anatomii vám zaručí bezpečné posilování se stálými pokroky. Pro začátek bohatě stačí 30minutový trénink.

Jak často a správně cvičit?

S ideální frekvencí a složením tréninků vám pomohou naše kvalifikované trenérky. Je lepší začínat postupně s krátkou, ale intenzivní zátěží. Každý cvik přitom musíte provádět zcela správně – i to vás samozřejmě naučíme.

Nemůžete se přimět začít? Kruhový trénink vás motivuje

Ideální cvičení je takové, ke kterému se nemusíte nutit. A s tím vám pomůže kruhový trénink. Pohled na ostatní vás motivuje, vidíte stálá zlepšení a hlavně nikdy na žádné stanoviště nečekáte. Tréninkový plán vám samozřejmě sestavíme na míru vaší aktuální kondice.

Vyzkoušejte naše cvičení na 7 dní zdarma. Objednejte se na úvodní hodinu, kde vám trenérka ukáže vše potřebné a navrhne optimální cvičební plán. Těšíme se na vás na více než 30 pobočkách po celé ČR!

  1. 1. Vyplníte formulář
  2. 2. Zavoláme Vám a potvrdíme termín první lekce
  3. 3. Přijdete si zacvičit

Všechny články Přečtěte si

Lži o hubnutí, kterým ženy věří

Také jste na internetu narazili na protichůdné informace o hubnutí a zdravém stravování? Pak nejste zdaleka jediní. Těchto publikovatelných mýtu existuje […]

Contours v médiích