vyzkoušejte týden zdarma

Fitness pro ženy

Chcete začít cvičit, ale nechce se vám do klasického fitka? Zvolte Contours – unikátní síť dámských fitness center! Na cvičení v našich studiích se speciálně navrženými stroji, milými trenérkami a super kolektivem se budete těšit.

3 důvody, proč je dámské fitness lepší než klasické

1.   Systém cvičení přizpůsobený potřebám žen

Zatímco většina mužů chodí do fitness nabrat svalovou hmotu, naše motivace bývá odlišná – potřebujeme hlavně rozproudit metabolismus, zbavit se přebytečných tuků a zároveň tvarovat správné partie. A tomu přizpůsobujeme i cvičební plán.

2.   Cvičební stroje navržené pro dámskou anatomii

Dobré dámské fitness musí mít také správné vybavení. Ženy potřebují menší zátěž, ale vyšší intenzitu cvičení. Klasické hydraulické stroje, které najdete v jiných fitness pro ženy, jsme v Contours nahradili modernějšími pro maximální efekt při každém pohybu. Díky nim cvičíte dvoufázově: při pohybu nahoru i dolů a stále máte, kam se posouvat dál.

3.   Možnost soustředit se sama na sebe

Za zkušeností víme, že řadu z nás v klasickém fitku podvědomě limituje přítomnost a pohledy ostatních. A právě ze stresu při cvičení pak vzniká řada chyb, které často ústí až ve zdravotní problémy. U nás cvičení probíhá v uzavřeném, dámském kolektivu, pod vedením profesionální trenérky. Je úplně jedno, jak právě vypadáte, nebo co máte na sobě – stačí přijít a začít cvičit.

Rozdíly ve cvičení mužů a žen

  • Muži mají větší podíl svalové hmoty a tím pádem i větší sílu. Potřebují posilovat s vyšší zátěží. Ženy by měly cvičit kratší dobu s malou zátěží, ale o to intenzivněji.
  • Kvůli odlišnému hormonálnímu systému ženy obtížněji nabírají svalovou hmotu. Náročné cviky typu shybů, kliků na bradlech, přítahů velkých činek jsou proto zbytečné. Spíše tělo zatěžují.
  • Pozor na nejčastější chybu začátečníků – posilování pouze některých partií (ruce, záda, břicho…). Nejen ženy by měly důsledně dbát na rovnoměrné zapojení celého těla.

Jak by měly ve fitness cvičit ženy – začátečnice?

  1. 1. Pro začátečnice je ideální kruhový trénink, kde se v přesném sledu procvičí správné svalové partie. Pak následuje přestávka.
  2. 2. Začít s nízkou zátěží a postupně ji zvyšovat.
  3. 3. Při správně zvolené zátěži a druhu cvičení se nebát vysoké intenzity hned od začátku.
  4. 4. Zvolnit v době menstruace, především v procvičování nohou a břicha.

 

Vyzkoušejte si unikátní kruhový trénink pro ženy Contours na 7 dní zdarma! Naše certifikované trenérky už se na vás těší.

  1. 1. Vyplníte formulář
  2. 2. Zavoláme Vám a potvrdíme termín první lekce
  3. 3. Přijdete si zacvičit

Všechny články Přečtěte si

Jsou zdravé potraviny skutečně zdravé?

Záleží vám na výběru potravin? Nejsou vám lhostejné jejich nutriční hodnoty? Vybírat potraviny dle obsahu zdraví prospěšných látek nestačí. Zajímat by […]

Contours v médiích