Fitness pro ženy

Chcete začít cvičit, ale nechce se vám do klasického fitka? Zvolte Contours – unikátní síť dámských fitness center! Na cvičení v našich studiích se speciálně navrženými stroji, milými trenérkami a super kolektivem se budete těšit.

3 důvody, proč je dámské fitness lepší než klasické

1.   Systém cvičení přizpůsobený potřebám žen

Zatímco většina mužů chodí do fitness nabrat svalovou hmotu, naše motivace bývá odlišná – potřebujeme hlavně rozproudit metabolismus, zbavit se přebytečných tuků a zároveň tvarovat správné partie. A tomu přizpůsobujeme i cvičební plán.

2.   Cvičební stroje navržené pro dámskou anatomii

Dobré dámské fitness musí mít také správné vybavení. Ženy potřebují menší zátěž, ale vyšší intenzitu cvičení. Klasické hydraulické stroje, které najdete v jiných fitness pro ženy, jsme v Contours nahradili modernějšími pro maximální efekt při každém pohybu. Díky nim cvičíte dvoufázově: při pohybu nahoru i dolů a stále máte, kam se posouvat dál.

3.   Možnost soustředit se sama na sebe

Za zkušeností víme, že řadu z nás v klasickém fitku podvědomě limituje přítomnost a pohledy ostatních. A právě ze stresu při cvičení pak vzniká řada chyb, které často ústí až ve zdravotní problémy. U nás cvičení probíhá v uzavřeném, dámském kolektivu, pod vedením profesionální trenérky. Je úplně jedno, jak právě vypadáte, nebo co máte na sobě – stačí přijít a začít cvičit.

Rozdíly ve cvičení mužů a žen

  • Muži mají větší podíl svalové hmoty a tím pádem i větší sílu. Potřebují posilovat s vyšší zátěží. Ženy by měly cvičit kratší dobu s malou zátěží, ale o to intenzivněji.
  • Kvůli odlišnému hormonálnímu systému ženy obtížněji nabírají svalovou hmotu. Náročné cviky typu shybů, kliků na bradlech, přítahů velkých činek jsou proto zbytečné. Spíše tělo zatěžují.
  • Pozor na nejčastější chybu začátečníků – posilování pouze některých partií (ruce, záda, břicho…). Nejen ženy by měly důsledně dbát na rovnoměrné zapojení celého těla.

Jak by měly ve fitness cvičit ženy – začátečnice?

  1. 1. Pro začátečnice je ideální kruhový trénink, kde se v přesném sledu procvičí správné svalové partie. Pak následuje přestávka.
  2. 2. Začít s nízkou zátěží a postupně ji zvyšovat.
  3. 3. Při správně zvolené zátěži a druhu cvičení se nebát vysoké intenzity hned od začátku.
  4. 4. Zvolnit v době menstruace, především v procvičování nohou a břicha.

 

Vyzkoušejte si unikátní kruhový trénink pro ženy Contours na 7 dní zdarma! Naše certifikované trenérky už se na vás těší.

  1. 1. Vyplníte formulář
  2. 2. Zavoláme Vám a potvrdíme termín první lekce
  3. 3. Přijdete si zacvičit

Všechny články Přečtěte si

Lži o hubnutí, kterým ženy věří

Také jste na internetu narazili na protichůdné informace o hubnutí a zdravém stravování? Pak nejste zdaleka jediní. Těchto publikovatelných mýtu existuje […]

Contours v médiích