Kruhový trénink pro ženy

Chcete se rychle dostat do formy, shodit přebytečná kila a vyrýsovat problematické partie? Vyzkoušejte kruhový trénink pro ženy v oblíbené síti fitness center pro ženy Contours. Prvních 7 dní je zcela zdarma!

4 důvody, proč zkusit kruhový trénink pro ženy

1.   Rovnoměrné procvičení celého těla

Kruhový trénink obsahuje ideální sled cviků pro nastartování metabolismu, spálení podkožního tuku, posílení svalstva a zlepšení flexibility. Kombinuje aerobní cvičení na podporu kondice se silovým tréninkem pro tonizaci svalů. Vyhnete se tak největším chybám začátečníků, kteří nevědí, jak si trénink poskládat a často některé partie přetěžují.

2.   Na míru vaší aktuální kondici

Cvičení v Contours zvládne kdokoli bez ohledu na předchozí zkušenosti: začátečnice dostane do kondice a pokročilé posune dál. Naše fitness pro ženy vybavujeme nejmodernějšími cvičebními stroji, díky nimž na sobě poznáte neustálé pokroky. Naše kvalifikované trenérky vám v počátku pomohou nastavit optimální zátěž a tréninkový plán.

3.   Ideální poměr zátěže a odpočinku

Aby bylo cvičení pro ženy co nejúčinnější, musí střídat krátkou, intenzivní zátěž s odpočinkem. Přesně tak probíhá náš trénink: v 30minutových cyklech, kdy se v krátkých intervalech střídají cviky v ideální posloupnosti pro maximální efektivitu.

4.   Pozitivní účinky na mentální i fyzické zdraví

Kruhový trénink vám díky optimální kombinaci cviků dodá doslova příval energie. Dostanete lepší náladu, snáze se vypořádáte se stresem a budete mít zdravý spánek. A co víc, v práci pocítíte větší kreativitu a postřeh. Prospějete i svému zdraví: stabilizujete si krevní tlak, ulevíte namáhaným kloubům, zádům i očím a podpoříte imunitní systém.

Cvičení je výborné jako prevence civilizačních onemocnění (od rakoviny až po cukrovku). Velmi jej doporučujeme také ženám, které chtějí otěhotnět.

Cviky při kruhovém tréninku

  • Trénink kopíruje klasické schéma zdravého cvičení:

 

  1. 1. zahřátí
  2. 2. aerobní cvičení
  3. 3. posilování
  4. 4. závěrečné protažení

 

  • V Contours střídáme aerobní cvičenídvoufázovými posilovacími stroji, kdy intenzivně posilujete při pohybu nahoru i dolů.
  • Cvičení provádíme také s různými pomůckami: švihadlo, činky nebo kettlebell apod. K rozehřátí nám pomáhají třeba oblíbené trampolíny.
  • Hodně pracujeme s vlastní vahou. K tomu slouží například nová pomůcka Flowin.
  • Klademe důraz také na posílení středu těla – tzv. core – a hlubokých svalů. Využíváme například kmitací tyče zvané flexibary nebo podložky bosu.

Navštivte nás ve více než 25 pobočkách po ČR

Cvičíme po celé České republice – přijďte na kruhový trénink v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a dalších městech. Na každé naší pobočce na vás čeká tým profesionálních trenérek a hlavně skvělý kolektiv, který vás podpoří.

Každý rok pomůžeme splnit sen 3 milionům ženám po celém světě – stačí přijít a začít cvičit! Zkuste kruhový trénink Contours na 7 dní zdarma. Uvidíte, jak skvělý ze sebe budete mít pocit.

  1. 1. Vyplníte formulář
  2. 2. Zavoláme Vám a potvrdíme termín první lekce
  3. 3. Přijdete si zacvičit

Všechny články Přečtěte si

Contours v médiích