Kruhový trénink pro ženy

Chcete se rychle dostat do formy, shodit přebytečná kila a vyrýsovat problematické partie? Vyzkoušejte kruhový trénink pro ženy v oblíbené síti fitness center pro ženy Contours. Prvních 7 dní je zcela zdarma!

4 důvody, proč zkusit kruhový trénink pro ženy

1.   Rovnoměrné procvičení celého těla

Kruhový trénink obsahuje ideální sled cviků pro nastartování metabolismu, spálení podkožního tuku, posílení svalstva a zlepšení flexibility. Kombinuje aerobní cvičení na podporu kondice se silovým tréninkem pro tonizaci svalů. Vyhnete se tak největším chybám začátečníků, kteří nevědí, jak si trénink poskládat a často některé partie přetěžují.

2.   Na míru vaší aktuální kondici

Cvičení v Contours zvládne kdokoli bez ohledu na předchozí zkušenosti: začátečnice dostane do kondice a pokročilé posune dál. Naše fitness pro ženy vybavujeme nejmodernějšími cvičebními stroji, díky nimž na sobě poznáte neustálé pokroky. Naše kvalifikované trenérky vám v počátku pomohou nastavit optimální zátěž a tréninkový plán.

3.   Ideální poměr zátěže a odpočinku

Aby bylo cvičení pro ženy co nejúčinnější, musí střídat krátkou, intenzivní zátěž s odpočinkem. Přesně tak probíhá náš trénink: v 30minutových cyklech, kdy se v krátkých intervalech střídají cviky v ideální posloupnosti pro maximální efektivitu.

4.   Pozitivní účinky na mentální i fyzické zdraví

Kruhový trénink vám díky optimální kombinaci cviků dodá doslova příval energie. Dostanete lepší náladu, snáze se vypořádáte se stresem a budete mít zdravý spánek. A co víc, v práci pocítíte větší kreativitu a postřeh. Prospějete i svému zdraví: stabilizujete si krevní tlak, ulevíte namáhaným kloubům, zádům i očím a podpoříte imunitní systém.

Cvičení je výborné jako prevence civilizačních onemocnění (od rakoviny až po cukrovku). Velmi jej doporučujeme také ženám, které chtějí otěhotnět.

Cviky při kruhovém tréninku

  • Trénink kopíruje klasické schéma zdravého cvičení:

 

  1. 1. zahřátí
  2. 2. aerobní cvičení
  3. 3. posilování
  4. 4. závěrečné protažení

 

  • V Contours střídáme aerobní cvičenídvoufázovými posilovacími stroji, kdy intenzivně posilujete při pohybu nahoru i dolů.
  • Cvičení provádíme také s různými pomůckami: švihadlo, činky nebo kettlebell apod. K rozehřátí nám pomáhají třeba oblíbené trampolíny.
  • Hodně pracujeme s vlastní vahou. K tomu slouží například nová pomůcka Flowin.
  • Klademe důraz také na posílení středu těla – tzv. core – a hlubokých svalů. Využíváme například kmitací tyče zvané flexibary nebo podložky bosu.

Navštivte nás ve více než 25 pobočkách po ČR

Cvičíme po celé České republice – přijďte na kruhový trénink v Praze, Brně, Ostravě, Plzni a dalších městech. Na každé naší pobočce na vás čeká tým profesionálních trenérek a hlavně skvělý kolektiv, který vás podpoří.

Každý rok pomůžeme splnit sen 3 milionům ženám po celém světě – stačí přijít a začít cvičit! Zkuste kruhový trénink Contours na 7 dní zdarma. Uvidíte, jak skvělý ze sebe budete mít pocit.

  1. 1. Vyplníte formulář
  2. 2. Zavoláme Vám a potvrdíme termín první lekce
  3. 3. Přijdete si zacvičit

Všechny články Přečtěte si

Jak ulevit namoženým svalům?

Namožené svaly jsou často důsledkem nadměrné fyzické zátěže. Ta způsobuje malé trhlinky, které se tvoří opakovaným stahováním svalových vláken. Také jsou […]

Contours v médiích